ZASADA DZIAŁANIA SERWISU

 

Serwis.Specmajster.pl świadczy usługi serwisowania i naprawy elektronarzędzi w trybie door-to-door. Naszym celem jest zapewnienie Zamawiającemu szybkiej naprawy urządzenia, dostępnej bez zbędnych formalności. Dlatego od chwili wypełnienia przez Państwa zamówienia przejmujemy na siebie wszystkie obowiązki, a jedyne co pozostaje na Państwa barkach to wydanie zepsutego sprzętu kurierowi przysłanemu przez nas. Dzięki internetowemu systemowi zamówień wystarczy wypełnić formularz dostępny TUTAJ i oczekiwać przyjazdu kuriera. Korzystanie z usług Serwisu Specmajster.pl sprowadza się do trzech prostych kroków:






Wypełnij formularz dostępny TUTAJ

 





Przekaż zepsuty sprzęt przysłanemu przez nas kurierowi.




Kurier dostarczy naprawione urządzenie bezpośrednio pod wskazany przez Ciebie adres

 

Zglos awarie sprzetu

Proponujemy dostarczenie sprzętu do naprawy za pośrednictwem firmy kurierskiej  DPD  w kwocie wysyłki 15zł Brutto!!! w jedną stronę, na terenie całej Polski. Opłata za przesyłkę pobierana jest po powrocie sprzętu z serwisu, przy odbiorze przez kuriera nic Państwo nie płacą. Jeśli proponowana przez nas opcja nie odpowiada państwu, uszkodzony sprzęt można do nas przesłać na swój koszt dowolną firmą kurierską oraz pocztą, w takim przypadku prosimy o nie wypełnianie formularzu dostawy, a jedynie o dołączenie do paczki danych adresowych na który ma zaostać odesłany naprawiny sprzęt, oraz krótki opis uszkodzenia. Uwaga!!!. Prosimy o dołączenie adresu e-mail, oraz tel w celu przekazywania informacji o postępach w naprawie sprzętu. Opis dalszej procedury został opisany poniżej i toczy się od przyjęcia sprzętu do serwisu.

 

 

1) Po wypełnieniu i wysłaniu formularza nasz konsultant kontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

 

2) Kurier firmy DPD w przeciągu 2 dni roboczy od wysłania zgłoszenia odbiera uszkodzony sprzęt w wyznaczonym przez Państwa terminie i miejscu. Uwaga!!! W przypadku kiedy kurier nie pojawi się u Państwa po odbiór przesyłki prosimy powiadomić nas telefonicznie, wyjaśnimy przyczynę.

 

3) Następnie w przeciągu 3 dni roboczych sprzęt trafia na stanowisko serwisowe,  po dokonaniu oględzin klient jest informowany o ewentualnych kosztach naprawy.

 

4) Po akceptacji kosztów naprway sprzęt jest naprawiany oraz testowany w zależności od stopnia usterki. Staramy się, aby czas naprawy nie przekraczał 6-8 dni roboczych. Termin jest orientacyjny. W sytuacji kiedy zachodzi konieczność sprowadzenia nietypowej części lub w przypadku wystąpienia komplikacji podczas naprawy termin może ulec wydłużeniu.


 

5) Istnieją dwie możliwości zapłaty za usługę:

a) Wysyłka za pobraniem (płatna przy kurierze podczas odbioru sprzętu)
b) Wpłata na konto (przed odesłaniem sprzętu, klient otrzymuje dane potrzebne do przelewu e-mailem bądź też telefonicznie.)

 

 

 

 

SpecMajster.pl
Kadzidło 41
07-420 Kadzidło
Nasz bank: PKO BP o/Ostrołęka
Numer konta do wpłat: 
 
72 1020 3802 0000 1102 0148 2488
Produktów: 0 szt.
Wartość: 0
Door to door - kliknij by przejść formularza kontaktowego.Grupa Facebook
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel